top of page

Katarzyna Kaczmarek

IKEA Retail Polska

Odpowiedzialna za wdrażanie strategii ED&I w organizacji. Z wykształcenia pedagożka, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Reklamy i Marketingu Medialnego na Uniwersytecie Gdańskim. Przez ponad 10 lat związana z marketingiem, wcześniej zaangażowana w pracę w instytucjach pomocowych i penitencjarnych w Trójmieście i okolicach. Od 5 lat w Ingka Group, ostatnio jako Customer Experience Leader/Kierowniczka ds. Kreowania Doświadczeń Klientów w Ingka Centres Polska. W tym czasie zrealizowała projekty w ramach community engagement (współpracy z lokalną społecznością).

Zawsze skoncentrowana na człowieku i zawsze zorientowana na biznes. W życiu prywatnym i zawodowym działa według zasady „przy każdego jest miejsce przy stole”. W swojej pracy wprowadza doświadczenia z instytucji pomocowych i penitencjarnych do współczesnego świata biznesu i wykorzystuje doświadczenie komercyjne we wspieraniu równości, różnorodności i włączania.

Katarzyna Kaczmarek
bottom of page